Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Datum a čas

Dnes je neděle, 19. 11. 2017, 7:47:11

Aktuální stav řeky Sázavy

19.11.2017 06:50

Aktuální výška:

89 cm

19.11.2017 06:00

Aktuální výška:

105 cm

19.11.2017 07:10

Aktuální výška:

63 cm

Aktuální stavy hladiny v okolí
LG Kácovnormální
LG Český Šternberknormální
LG Nespekynormální

Aktuální teplota v Senohrabech

19.11.2017 07:46

Aktuální teplota:

5,9 °C

Vlhkost:

80,4 %

Rosný bod:

2,8 °C

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 8
DNES: 446
TÝDEN: 4845
CELKEM: 683658

Kosmonet - vysokorychlostní internet

Kosmonet

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Když dlouho listí nepadá, tuhá zima se přikrádá.

Pranostika na akt. den

Počasí o svaté Alžbětě povídá, jak bude v létě.

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Zdravotní pojištění českého občana mimo území členských států EU, EHP či Švýcarska

3. Pojmenování (název) životní situace

Zdravotní pojištění českého občana mimo území členských států EU, EHP či Švýcarska

4. Základní informace k životní situaci

V případě potřeby neodkladné zdravotní péče (např. úrazu), jejíž potřeba nastala během pobytu v cizině (mimo státy EU, EHP a Švýcarsko), nahradí zdravotní pojišťovna vynaložené náklady na tuto péči, avšak pouze do výše stanovené pro úhradu takové péče na území České republiky.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn jednat pojištěnec nebo zákonný zástupce pojištěnce (rodič, opatrovník, poručník).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Ze zdravotního pojištění se pojištěncům na základě jejich žádosti poskytne náhrada nákladů, které vynaložili na neodkladnou zdravotní péči, jejíž potřeba nastala během pobytu v cizině, a to pouze do výše stanovené pro úhradu takových služeb, pokud by byly poskytnuty na území České republiky.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Osobní návštěvou pobočky příslušné zdravotní pojišťovny (můžete využít rovněž elektronickou podatelnu, pokud je na internetových stránkách příslušné zdravotní pojišťovny zřízena).

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Průkaz pojištěnce a případné další doklady podle pokynů zdravotní pojišťovny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny (vyplňuje přímo zdravotní pojišťovna).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Vaše záležitost bude vyřízena bezodkladně.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Můžete využít elektronickou podatelnu, pokud je na internetových stránkách příslušné zdravotní pojišťovny zřízena.

28. Popis byl naposledy aktualizován

01.11.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.