Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Datum a čas

Dnes je sobota, 18. 11. 2017, 16:45:30

Aktuální stav řeky Sázavy

18.11.2017 15:50

Aktuální výška:

90 cm

18.11.2017 15:00

Aktuální výška:

103 cm

18.11.2017 16:10

Aktuální výška:

65 cm

Aktuální stavy hladiny v okolí
LG Kácovnormální
LG Český Šternberknormální
LG Nespekynormální

Aktuální teplota v Senohrabech

18.11.2017 16:43

Aktuální teplota:

7,1 °C

Vlhkost:

69,3 %

Rosný bod:

1,9 °C

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 19
DNES: 527
TÝDEN: 4189
CELKEM: 683002

Kosmonet - vysokorychlostní internet

Kosmonet

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Když krtek v listopadu ryje, budou na vánoce létat komáři.

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Vydání veřejného výpisu údajů z Registru osob prostřednictvím CzechPOINT@home

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání veřejného výpisu údajů z Registru osob prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Systém základních registrů slouží k dosažení rychlejšího a spolehlivějšího poskytování služeb státní správy nejširší veřejnosti a umožňuje občanům a podnikatelským subjektům jednoduše a rychle komunikovat s úřady, státní správou a územní samosprávou.
Obsahuje referenční údaje o právnických osobách, podnikajících fyzických osobách nebo orgánech veřejné moci.
Na základě vyplnění žádosti (formuláře) v rozhraní CzechPOINT@home a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek, je vydán veřejný výpis údajů z Registru osob.
Požadovaný výpis z Registru osob je automaticky zaslán do datové schránky žadatele.
Výpis obsahuje identifikaci žadatele. Dále obsahuje údaje z Registru osob o požadované osobě nebo subjektu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost může podat:

  • žadatel z datové schránky fyzické osoby,
  • žadatel z datové schránky podnikající fyzické osoby,
  • žadatel z datové schránky právnické osoby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy. Žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
Žádost lze podat také přímo na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné. Totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.
V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je třeba se prokázat občanským průkazem nebo cestovním pasem.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Veřejný výpis údajů z Registru osob" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání veřejného výpisu údajů z Registru osob prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti registru.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.11.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.