Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Datum a čas

Dnes je neděle, 19. 11. 2017, 9:42:54

Aktuální stav řeky Sázavy

19.11.2017 08:50

Aktuální výška:

90 cm

19.11.2017 09:00

Aktuální výška:

102 cm

19.11.2017 09:10

Aktuální výška:

63 cm

Aktuální stavy hladiny v okolí
LG Kácovnormální
LG Český Šternberksucho
LG Nespekynormální

Aktuální teplota v Senohrabech

19.11.2017 09:40

Aktuální teplota:

5,3 °C

Vlhkost:

80,6 %

Rosný bod:

2,3 °C

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 9
DNES: 472
TÝDEN: 4871
CELKEM: 683684

Kosmonet - vysokorychlostní internet

Kosmonet

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Když krtek v listopadu ryje, budou na vánoce létat komáři.

Pranostika na akt. den

Počasí o svaté Alžbětě povídá, jak bude v létě.

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Vydání elektronického výpisu z Insolvenčního rejstříku prostřednictvím CzechPOINT@home

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání elektronického výpisu z Insolvenčního rejstříku prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Na základě vyplnění žádosti (formuláře) v rozhraní CzechPOINT@home a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek, je vydán elektronický výpis z Insolvenčního rejstříku.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost může podat:

  • fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
  • podnikající fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
  • právnická osoba s přístupem do datové schránky.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku. Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.
Postup pro řešení životní situace je součástí formuláře, kterým se podává žádost o vydání výpisu z rejstříku.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy. Žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
Žádost lze podat také přímo na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné. Totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.
V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je třeba se prokázat občanským průkazem nebo cestovním pasem.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Výpis z Insolvenčního rejstříku" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání elektronického výpisu z Insolvenčního rejstříku prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti cílového rejstříku.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.11.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.